BLIV MEDLEM AF VENSTRE - SAMMEN KAN VI GØRE DANMARK BLÅ.

Furesø Venstre er den borgerlige liberale stemme i Furesø Kommune. Vi arbejder aktivt for, at sikre Furesø kommunes borgere de bedste forhold.

DU kan gøre en forskel ved at være politisk aktiv. Om du blot ønsker at støtte Venstre med dit medlemskab eller om du vil involvere dig i arbejdet i vores forskellige grupper, eller om du vil være med til at opstille alle de kandidater, du kan stemme på til kommunal-, regional- og folketingsvalg. Du vælger selv, hvor aktiv du vil være.

Vi er taknemmelige for den støtte, der ligger i selve medlemskabet og kontingentet. Men har du lyst til at være aktiv som medlem, har vi masser af muligheder og opgaver til dig i foreningsarbejdet.

Som medlem af Venstre får du:
- de vigtigste politiske nyheder før alle andre
- mulighed for en tættere dialog med vores folkevalgte
- mulighed for at deltage i vores arrangementer
- mulighed for medindflydelse på den førte politik

Du sender en mail til Furesø Venstres formand Paul Thomsen, indeholdende oplysninger om følgende:

Navn - adresse - telefonnr. - e-mail adresse og hvilket medlemskab du ønsker.

paul@thomsen.mail.dk

2021 satserne er:

- Alm. kontingent kr. 400,-.

- Ægtepar / samlevende kr. 675,-.

- Studerende / pensionister kr. 280,-.

ved bankoverførsel:

reg. nr. 1551

konto. nr. 11227775

Når at du er blevet medlem:

1. Afholder vi årligt 5-6 medlemsmøder, hvor vi åbent drøfter lokal- og landspolitik.
  2. Modtager du vores lokale nyhedsbrev som løbende holder dig opdateret.
  3. Modtager tilbud om at deltage i vore lokale politiske baggrundsgrupper f.eks. indenfor skoler/daginstitutioner, erhverv/jobs, planlægning, fritid/kultur og ældreforhold.
  4. Her vil du blive inddraget i de helt aktuelle spørgsmål i Furesø kommune,  og hvor du mødes med vore kommunalpolitikere.
  5. Du vil modtage Venstres medlemsblad Liberal som udkommer 4-6 gange om året.
  6. Du får stemmeret på generalforsamlinger og opstillingsmøder og dermed beslutter du, hvem der bliver fremtidens politikere i Venstre.
  7. Du kan blive aktiv i Venstre. Vi har masser af opgaver f. eks. arrangement af medlemsmøder, støtte til vores byrådsmedlemmer og meget mere.